4news-front

  • Έρευνα του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας δείχνει ότι τα παιδιά εύπορων και μορφωμένων γονέων έχουν μεγαλύτερο εγκέφαλο και καλύτερες επιδόσεις στα τεστ νοημοσύνης από
  • Μετά από πολλές διαβουλεύσεις η Κομισιόν ενέκρινε το νέο ευρωπαϊκό πλαίσιο για τον δραστικό περιορισμό της πλαστικής σακούλας, η οποία θεωρείται ιδιαίτερα επιβλαβής για το
  • Η Σιγκαπούρη είναι η πιο ακριβή πόλη του κόσμου. Οφείλει τον τίτλο, κυρίως, στο κόστος κατοικίας, αφού το ενοίκιο μίας γκαρσονιέρας στο κέντρο ξεπερνά τα €2.500 ($ 3.027),
  • Πόσο εύκολα μπορούμε να αντισταθούμε σε ντόνατς, τούρτες, πάστες και γενικά στα γλυκίσματα;Όσοι μπορούν είναι τυχεροί.   Οι υπόλοιποι πρέπει να το ξανασκεφτούν, όταν θα

Η μάχη του κρουαζιερόπλοιων

Η μάχη του κρουαζιερόπλοιων
Πάνω από 25 εκατομμύρια τουρίστες αναμένεται να επιλέξουν κρουαζιερόπλοια για τις φετινές τους διακοπές. Ένα εκατομμύριο περισσότεροι σε σχέση με πέρσι. Η κρουαζιέρα κατέχει εκ νέου υψηλές θέσεις στις τουριστικές τάσεις διεθνώς. Ναυτιλιακοί όμιλοι ανά τον κόσμο επενδύουν μαζικά στην αγορά κρουαζιερόπλοιων λόγω αυξημένης ζήτησης.
Ιδιαίτερη ζήτηση έχουν τα πακέτα κρουαζιέρας στην Κίνα. Μέχρι το 2030 αναμένεται οι κρατήσεις για Κινέζων για κρουαζιέρες στην Ευρώπη να ξεπεράσουν τα οκτώ εκατομμύρια. Ήδη κινεζικά ναυπηγεία εξετάζουν σοβαρά να επενδύσουν πιο συνειδητά στον χώρο αυτό. Συνεπώς μελλοντικά ενδέχεται να αλλάξουν οι ισορροπίες στον παγκόσμιο ανταγωνισμό.
Μόνο πέρσι ο παγκόσμιος στόλος αυξήθηκε κατά δώδεκα νέα κρουαζιερόπλοια με δυνατότητα φιλοξενίας περισσότερων από 28.000 επιβατών. Γερμανικές ναυτιλιακές επενδύουν δυναμικά στον χώρο. Ένα στα τέσσερα κρουαζιερόπλοια που καταγράφηκαν μέσα στο 2017 είναι γερμανικά.Δύο μεγάλες ναυπηγικές εταιρείες, η μαλαισιανή Genting και η Mitsubishi Heavy είχαν μέχρι πρότινος έντονη παρουσία στις ευρωπαϊκές θάλασσες. Τελευταία όμως εμφανίζουν τάσεις αποχώρησης. Αυτό ευνοεί σαφώς τους ευρωπαίους ανταγωνιστές.Από τη νέα άνθηση του κλάδου της κρουαζιέρας επωφελούνται κυρίως τρεις ευρωπαϊκοί όμιλοι ναυπηγείων: η Fincanteri από την Ιταλία, η STX από τη Γαλλία και η Meyer Werft από τη Γερμανία. 
Σήμερα, το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο έχει 362 μέτρα μήκος, 66 μέτρα πλάτος, 16 καταστρώματα, 5480 επιβάτες και πάνω από 2000 καθίσματα, 20 αίθουσες εστίασης και διασκέδασης, 23 πισίνες, 12.000 φυτά. Το κρουαζιερόπλοιο Ηarmony of the Seas κατασκευάστηκε από τη γαλλική STX και ανήκει ιδιοκτησιακά στην αμερικανική Royal Caribbean Cruises.