4news-front

  • Έρευνα του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας δείχνει ότι τα παιδιά εύπορων και μορφωμένων γονέων έχουν μεγαλύτερο εγκέφαλο και καλύτερες επιδόσεις στα τεστ νοημοσύνης από
  • Μετά από πολλές διαβουλεύσεις η Κομισιόν ενέκρινε το νέο ευρωπαϊκό πλαίσιο για τον δραστικό περιορισμό της πλαστικής σακούλας, η οποία θεωρείται ιδιαίτερα επιβλαβής για το
  • Η Σιγκαπούρη είναι η πιο ακριβή πόλη του κόσμου. Οφείλει τον τίτλο, κυρίως, στο κόστος κατοικίας, αφού το ενοίκιο μίας γκαρσονιέρας στο κέντρο ξεπερνά τα €2.500 ($ 3.027),
  • Πόσο εύκολα μπορούμε να αντισταθούμε σε ντόνατς, τούρτες, πάστες και γενικά στα γλυκίσματα;Όσοι μπορούν είναι τυχεροί.   Οι υπόλοιποι πρέπει να το ξανασκεφτούν, όταν θα

Το βήμα στο κενό για τον κινηματογράφο

Το βήμα στο κενό για τον κινηματογράφο
 Το μεγάλο ερώτημα είναι : μήπως πλησιάζει το τέλος του κινηματογράφου εξαιτίας των υπηρεσιών streaming τύπου Netflix και Amazon;
 
«Εδώ και πολλά χρόνια προμηνύεται συνεχώς η κατάρρευση του κινηματογράφου», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Τζέισον Σκουάιρ, καθηγητής στο USC School of Cinematic Arts στην Καλιφόρνια. Αυτό ξεκίνησε όταν εμφανίστηκε το βίντεο και συνεχίστηκε με τον ερχομό του διαδικτύου. Ο καθηγητής όμως παραμένει αισιόδοξος: «Ο ανταγωνισμός δημιουργεί περισσότερο περιεχόμενο και ευνοεί τη δημιουργικότητα».
Η επανάσταση του streaming αναστατώνει το Χόλιγουντ. Το 2017 η αμερικανική αγορά κατέγραψε αρνητικό ρεκόρ εισιτηρίων. Χάρη στην αύξηση των τιμών όμως τα έσοδα δεν μειώθηκαν δραματικά.
 
Το παλιά στούντιο του Χόλιγουντ βρίσκονται υπό πίεση. Ο κολοσσός επικοινωνιών AT&T εξαγόρασε πρόσφατα τον όμιλο Time Warner, δηλαδή το στούντιο της Warner Bros. Για το στούντιο της 20th Century Fox του Ρούπερτ Μέρντοχ κονταροχτυπιούνται αυτή τη στιγμή ο κολοσσός της Ντίσνεϊ και η Comcast.Οι εταιρείες που προσφέρουν συνδρομητικές υπηρεσίες streaming, όπως το Netflix, αποτελούν ισχυρό ανταγωνισμό για τα παραδοσιακά στούντιο, ειδικά από τη στιγμή που ξεκίνησαν τις δικές τους παραγωγές. Αστέρες του Χόλιγουντ συνεργάζονται με τις διαδικτυακές πλατφόρμες. Μεταξύ αυτών και η Τζένιφερ Άνιστον που θα υποδυθεί στην κωμωδία του Netflix «First Ladies» μια ομοφυλόφιλη πρόεδρο της Αμερικής. Από την πλευρά της η Amazon ανακοίνωσε ότι θα γυρίσει σειρά με θέμα τον «Άρχοντα των δαχτυλιδιών» που θα πραγματεύεται τα πρώτα χρόνια της ιστορίας.
 
Την ίδια ώρα το παλιό Χόλιγουντ προσπαθεί να ανταγωνιστεί τις online υπηρεσίες. Από το 2019 η Ντίσνευ θα προσφέρει έναντι πληρωμής ταινίες αποκλειστικά στο διαδίκτυο. Κάπου εκεί θα λήξει και η συνεργασία της με το Netflix.
 
Όλα αυτά όμως δεν βοηθούν τους ιδιοκτήτες κινηματογράφων. Σύμφωνα με τον Τζέισον Σκουάιρ, αυτοί θα έπρεπε να προσπαθήσουν να προσελκύσουν θεατές με διάφορες εκδηλώσεις, εγκαταστάσεις.
Όσον αφορά το μάρκετινγκ πάντως το Netflix επενδύει σε κλασικές επιλογές: σε τεράστιες αφίσες στους δρόμους. Σύμφωνα με ειδικούς, η εταιρεία επενδύει εκατομμύρια σε αφίσες ειδικά στο δρόμο του Sunset Boulevards στο Χόλιγουντ και το Μπέβερλι Χιλς.
 
«Από εδώ περνούν σημαντικοί άνθρωποι της βιομηχανίας του θεάματος που παίρνουν αποφάσεις», επισημαίνει ο καθηγητής και συμπληρώνει ότι η εταιρεία θέλει να δώσει την εντύπωση ότι βρίσκεται στο ίδιο υψηλό επίπεδο με τα στούντιο.