4news-front

  • Έρευνα του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας δείχνει ότι τα παιδιά εύπορων και μορφωμένων γονέων έχουν μεγαλύτερο εγκέφαλο και καλύτερες επιδόσεις στα τεστ νοημοσύνης από
  • Μετά από πολλές διαβουλεύσεις η Κομισιόν ενέκρινε το νέο ευρωπαϊκό πλαίσιο για τον δραστικό περιορισμό της πλαστικής σακούλας, η οποία θεωρείται ιδιαίτερα επιβλαβής για το
  • Η Σιγκαπούρη είναι η πιο ακριβή πόλη του κόσμου. Οφείλει τον τίτλο, κυρίως, στο κόστος κατοικίας, αφού το ενοίκιο μίας γκαρσονιέρας στο κέντρο ξεπερνά τα €2.500 ($ 3.027),
  • Πόσο εύκολα μπορούμε να αντισταθούμε σε ντόνατς, τούρτες, πάστες και γενικά στα γλυκίσματα;Όσοι μπορούν είναι τυχεροί.   Οι υπόλοιποι πρέπει να το ξανασκεφτούν, όταν θα

Μπίζνες...κροκόδειλου

 Μπίζνες...κροκόδειλου

Ο René Lacoste,  ίδρυσε την εταιρεία  La Chemise Lacoste το 1933 μαζί με τον André Gillier , τον ιδιοκτήτη και πρόεδρο  της μεγαλύτερης γαλλικής εταιρείας κατασκευής πλεκτών, εκείνη την περίοδο . Οι δυο τους άρχισαν να παράγουν το Lacoste, μια μπλούζα  που σχεδιάστηκε για να φοριέται στα γήπεδα του τένις,  με το λογότυπο του κροκόδειλου ραμμένο στο στήθος .
Παρόλο που η εταιρεία ισχυρίζεται ότι κατέχουν την πρωτιά σε εμπορικό σήμα που εμφανίστηκε στο εξωτερικό μέρος ενός ρούχου, το λογότυπο " Jantzen girl " ήταν αυτό που εμφανίστηκε πρώτο στο εξωτερικό του μαγιό “Jantzen Knitting Mills”,  ήδη από το 1921. Εκτός από τα πουκάμισα για το τένις , η εταιρεία Lacoste παρήγαγε μπλούζες για γκόλφ και ιστιοπλοΐα .


 
Το 1951, η εταιρεία άρχισε να επεκτείνεται , προχωρώντας εκτός από το λευκό του τένις, σε μπλούζες με χρώματα και το 1952, τα μπλουζάκια άρχισαν να εξάγονται προς τις Ηνωμένες Πολιτείες και να διαφημίζονται ως «το status symbol  του σπόρτσμαν», επηρεάζοντας έτσι τις επιλογές ρούχων της ανώτερης τάξης . Στη συνέχεια η Lacoste πουλήθηκε στην αμερικάνικη  φίρμα πολυτελών κλασσικών ρούχων “Brooks Brothers”, μέχρι τα τέλη του 1960, εξακολουθώντας να είναι ένα από τα πιο δημοφιλή εμπορικά σήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες και συμβολίζοντας το «καθώς πρέπει» ντύσιμο.
 
Το 1963, ο Bernard Lacoste ανέλαβε τη διαχείριση της εταιρείας από τον πατέρα του René. Η εταιρεία μεγάλωσε σημαντικά υπό τη διαχείριση του Bernard. Την εποχή της προεδρίας του στην εταιρεία, πωλούνταν περίπου 300.000 προϊόντα Lacoste  ετησίως. Η μάρκα Lacoste έφθασε  στο  μεγαλύτερο ύψος της δημοτικότητάς της στις ΗΠΑ, κατά τα τέλη του 1970 και  το 1980 ήταν το σήμα κατατεθέν του «κολλεγιακού» στυλ μιας γκαρνταρόμπας.  Η εταιρεία ,  άρχισε να εισάγει και άλλα προϊόντα στις συλλογές της, συμπεριλαμβανομένων των σορτς , αρωμάτων και γυαλιών ηλίου, όπως επίσης παπούτσια του τένις, παπούτσια για ιστιοπλοία, παπούτσια για περπάτημα, ρολόγια  και διάφορα δερμάτινα είδη .

 Στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά τις δεκαετίες του 1970 και του 1980 τα Izod και τα Lacoste συχνά χρησιμοποιούνταν εναλλακτικά, με την αρχή  να ξεκινάει από τη δεκαετία του 1950 όταν η Izod παρήγαγε ενδύματα γνωστά  ως Izod Lacoste με άδεια για την πώλησή τους στις ΗΠΑ.  Αυτή η συνεργασία τελείωσε το 1993, όταν η  Lacoste ανέκτησε τα αποκλειστικά δικαιώματα για τη διανομή στις  ΗΠΑ των γνωστών πόλο με το δικό της σήμα. Το 1977, ιδρύθηκε η φίρμα  Le Tigre, σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί άμεσα τη Lacoste στην αγορά των ΗΠΑ, η οποία πωλούσε παρόμοιας κατασκευής σειρές ρούχων, αλλά τοποθετώντας μια τίγρη στη θέση του κροκόδειλου της  Lacoste.

Τα τελευταία χρόνια , η δημοτικότητα της Lacoste σημείωσε άνοδο, με τις προσπάθειες του  Γάλλου  σχεδιαστή  Christophe  Lemaire να δημιουργήσει μια πιο μοντέρνα, πολυτελή εμφάνιση στα προιόντα της φίρμας. Το 2005, περίπου 50 εκατομμύρια προϊόντα Lacoste πωλήθηκαν σε περισσότερες από 110 χώρες. Η δημοτικότητά τους αυξήθηκε εξαιτίας των συμφωνιών μεταξύ της Lacoste και αρκετών νέων παικτών  του τένις, συμπεριλαμβανομένων των αμερικανικών αστέρων του τένις  Άντι Ρόντικ και  Τζών Ισνέρ, καθώς και του Ελβετού χρυσού Ολυμπιονίκη  Στάνισλας  Βαβρίνκα . Η Lacoste άρχισε επίσης να αυξάνει  την παρουσία της στον κόσμο του γκολφ , με τον José María Olazábal, δύο φορές πρωταθλητή  στο  Masters τουρνουά γκόλφ  και τον Σκοτσέζο  γκόλφερ Κόλιν Μοντγκόμερι, εμφανιζόμενους να φορούν αθλητικές μπλούζες Lacoste σε τουρνουά .
 
Ο Bernard Lacoste αρρώστησε σοβαρά στις αρχές του 2005, γεγονός που τον οδήγησε να παραδώσει την προεδρία της  Lacoste  στο  νεώτερο αδελφό του και στενότερο συνεργάτη του για πολλά χρόνια , Michel  Lacoste. Ο Bernard πέθανε στο Παρίσι στις 21 Μαρτίου 2006.

Μέχρι πρόσφατα, η Devanlay κατείχε την αποκλειστική παγκόσμια άδεια Lacoste, παρόλο που σήμερα, τα Lacoste Polo Shirts κατασκευάζονται με άδεια εκμετάλλευσης στην Ταϊλάνδη από το ICC, όπως επίσης και στην Κίνα.
Τον Ιούνιο του 2007 η Lacoste  ξεκίνησε το  πρώτο e-commerce site της  για την αγορά των ΗΠΑ .Το Σεπτέμβριο του 2010, ο Christophe Lemaire  παραιτήθηκε και ο Felipe Oliveira Baptista τον διαδέχθηκε ως καλλιτεχνικός διευθυντής της Lacoste .
 
Η φίρμα Lacoste είχε εμπλακεί σε μια μακροχρόνια διαμάχη σχετικά με το λογότυπό της, με την εταιρεία αθλητικών ειδών με έδρα το Χονγκ Κονγκ,  Crocodile Garments. Εκείνη την εποχή, η Lacoste χρησιμοποιούσε  ένα σήμα κροκόδειλου  που έβλεπε  δεξιά (καταχωρήθηκε στη Γαλλία το 1933), ενώ η Crocodile χρησιμοποιούσε σαν σήμα επίσης έναν κροκόδειλο που έβλεπε αριστερά (καταγεγραμμένο  σε διάφορες χώρες της Ασίας στις δεκαετίες του 1940 και του 1950). Η Lacoste προσπάθησε να μπλοκάρει  την αίτηση της  Crocodile να καταχωρίσει το λογότυπό  της στην Κίνα κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1990 και η διαφορά κατέληξε σε μια διευθέτηση. Μέρος της συμφωνίας ήταν η Crocodile να αλλάξει το λογότυπό της, το οποία εμφανίζεται πλέον  με μεγαλύτερα μάτια και μια ουρά που υψώνεται κάθετα.