4news-front

  • Έρευνα του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας δείχνει ότι τα παιδιά εύπορων και μορφωμένων γονέων έχουν μεγαλύτερο εγκέφαλο και καλύτερες επιδόσεις στα τεστ νοημοσύνης από
  • Μετά από πολλές διαβουλεύσεις η Κομισιόν ενέκρινε το νέο ευρωπαϊκό πλαίσιο για τον δραστικό περιορισμό της πλαστικής σακούλας, η οποία θεωρείται ιδιαίτερα επιβλαβής για το
  • Η Σιγκαπούρη είναι η πιο ακριβή πόλη του κόσμου. Οφείλει τον τίτλο, κυρίως, στο κόστος κατοικίας, αφού το ενοίκιο μίας γκαρσονιέρας στο κέντρο ξεπερνά τα €2.500 ($ 3.027),
  • Πόσο εύκολα μπορούμε να αντισταθούμε σε ντόνατς, τούρτες, πάστες και γενικά στα γλυκίσματα;Όσοι μπορούν είναι τυχεροί.   Οι υπόλοιποι πρέπει να το ξανασκεφτούν, όταν θα

Πως θα ντύνεστε στη δουλειά σας

Πως θα ντύνεστε στη δουλειά σας

Το στυλ των ρούχων που φοράτε στη δουλειά, στέλνει ένα μήνυμα για εσάς και για το πώς εσείς φαίνεστε στο χώρο εργασίας σας.

Σίγουρα το πρώτο που έχει σημασία είναι να είναι κατάλληλο για το χώρο που εργάζεστε. Αυτό  μπορεί να διαφέρει από τον έναν εργασιακό χώρο στον άλλο και εξαρτάται πάντα από τη φύση της δουλειάς, τους πελάτες, το περιβάλλον. Ακολουθεί ένας οδηγός, για το τί θεωρείται κατάλληλο ντύσιμο στο χώρο εργασίας.

Φυσικά δεν είναι απαραίτητο να εφαρμοστούν στο σύνολο τους όλα όσα αναφέρονται στο ρεπορτάζ αλλά  μπορούν να βοηθήσουν θέτοντας τις γενικές παραμέτρους για το κατάλληλο ντύσιμο. Η επιλογή που θα κάνετε  επίσης μπορεί να στέλνει μηνύματα και για την ίδια τη δουλειά σας, γι’ αυτό κάποιες επιχειρήσεις  ενθαρρύνουν έναν συγκεκριμένο τύπο ντυσίματος. Ο τύπος ντυσίματος, διαφέρει βέβαια από δουλειά σε δουλειά – δεν υπάρχει ένα μόνο σωστό στυλ για τα πάντα. Σε κάποια γραφεία, ένα τυπικό επαγγελματικό ντύσιμο είναι αναμενόμενο και απαιτείται πολλές φορές, ενώ σε άλλα, μια πιο casualεμφάνιση, μπορεί να είναι πιο κατάλληλη.

Σε γενικές γραμμές, η προσωπική εμφάνιση και υγιεινή παίζουν ένα σημαντικό ρόλο, προσδίδοντας μια επαγγελματική εικόνα σε εσάς, στην επιχείρηση, στους συνεργάτες  και στους πελάτες που εξυπηρετείτε. Επίσης η εμφάνισή θα πρέπει πάντα να αντανακλά αυτό που είναι κατάλληλο για τη δουλειά που κάνετε, τη θέση εργασίας και την προσωπική σας ασφάλεια.Γενικά έχουν αναγνωριστεί πέντε κατηγορίες ντυσίματος στους χώρους εργασίας, κι ο καθένας τους συναρτάται  με το περιβάλλον, τις συνθήκες εργασίας και τις περιστάσεις.

Τυπικό Επαγγελματικό ντύσιμο.

Σε μερικές θέσεις εργασίας, το τυπικό businessντύσιμο θεωρείται απαραίτητο. Για τους άνδρες, αυτό θα μπορούσε να είναι ένα επαγγελματικό κοστούμι με γραβάτα. Για τις γυναίκες φορέματα ή ταγέρ ή φούστες και μπλούζες ή πουκάμισα. Αυτές οι επαγγελματικές θέσεις  μπορούν να περιλαμβάνουν από δικηγόρους και οικονομολόγους έως δουλειές με συνεχή προσωπική επαφή με πελάτες, όπως οι δημόσιες σχέσεις. Μερικές εταιρείες έχουν αυστηρό ενδυματολογικό κώδικα (dresscode), που υπαγορεύει το κοστούμι ή ταγέρ, φορέματα, συγκεκριμένα χρώματα γραβάτας και το ύψος των τακουνιών που οι γυναίκες πρέπει να φορούν. Για τους περισσότερους, το τυπικό αυτό επαγγελματικό ντύσιμο περιλαμβάνει κοστούμια, για γυναίκες και άνδρες, πράγμα που σημαίνει  φροντισμένη εμφάνιση και κατάλληλα αξεσουάρ, όπως για παράδειγμα τα σωστά παπούτσια και για τα δύο φύλα.

Ανεπίσημο Επαγγελματικό

Ελαφρά λιγότερο τυπικό από το τυπικό επαγγελματικό. Για τους άνδρες σημαίνει παντελόνια με πουκάμισο ή πόλο μπλούζα, συνδυασμένα με τζάκετ ή σακάκι αλλά όχι γραβάτα ή σπορ πουκάμισο με γραβάτα αλλά όχι σακάκι. Για τις γυναίκες, κομψές φούστες ή φορέματα, μπλούζες ή άλλου τύπου τοπ με ένα σακάκι ή τζάκετ. Ο σκοπός τους ανεπίσημου επαγγελματικού ντυσίματος, είναι να εξασφαλίζεται ότι το προσωπικό είναι κατάλληλα ντυμένο για να συναντηθεί με το κοινό οποιαδήποτε στιγμή. Και ενώ τα σακάκια δεν απαιτούνται για τις γυναίκες, ωστόσο δημιουργούν μια δυναμική επαγγελματική εμφάνιση. Τα παπούτσια πρέπει να επιλέγονται ανάλογα με τη φύση της δουλειάς, να είναι ασφαλή, αναπαυτικά, διακριτικά. Αθλητικά παπούτσια και κάλτσες καθώς και καπέλα δεν ταιριάζουν σε χώρους εργασίας..

Επαγγελματικό casual

Είναι ένα πιο ανέμελο ντύσιμο, όπως τα khakisπαντελόνια με πόλο μπλούζα ή σπόρ πουκάμισα ή πουλόβερ για τους άνδρες και τα σπόρ φορέματα, κάπρι παντελόνια και πουλόβερ για τις γυναίκες. Σε μερικές εταιρείες απαιτούνται συγκεκριμένες μπλούζες ή πουκάμισα που φέρουν το σήμα της εταιρείας. Για τα παπούτσια ισχύει ότι και στις παραπάνω κατηγορίες, ανάλογα με τη φύση της δουλειάς και το χώρο που βρίσκεστε.. Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν αυτόν τον casualτύπο ντυσίματος στη δουλειά όταν έχει ζέστη ή σε πιο casualθέσεις εργασίας. Το επαγγελματικό casual πρέπει να είναι ένα συνολικά φροντισμένο ντύσιμο, το οποίο εννοείται ότι δεν μπορεί να περιλαμβάνει σαγιονάρες, σανδάλια, σορτσάκια και βερμούδες ή μπλούζες χωρίς μανίκια, αλλά μπορεί άνετα να περιλαμβάνει ελαφριά και απλά ρούχα, τζήν, ριχτά πουκάμισα χωρίς σακάκι και σπόρ φούστες ή φορέματα. Γενικά όμως  υπάρχει μια ευρεία σύγχυση σχετικά με το είδος ντυσίματος που επιτρέπεται σε ένα εργασιακό casualπεριβάλλον. Οι επιχειρήσεις θάπρεπε να κάνουν τον ενδυματολογικό κώδικα που επιθυμούν ξεκάθαρο, ώστε να αποφεύγονται οι ακατάλληλες εμφανίσεις. Το businesscasualκάποιες φορές χρησιμοποιείται επίσης σαν ένας τρόπος εξοικονόμησης χρήματος στην επιχείρηση. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι  το ανέμελο casualεπαγγελματικό ντύσιμο για το καλοκαίρι,  βοηθά τους υπαλλήλους να αισθάνονται άνετα, καθώς διαπιστώθηκε ότι έτσι έγινε οικονομία από τη χρήση airconditionσε χαμηλότερους βαθμούς.

Μη επαγγελματικό casual

Αυτό είναι το σπόρ ντύσιμο, όπως τζήν, πόλο μπλούζες ή άλλου τύπου σπορ πουκάμισα ή πουλόβερ για τους άνδρες και μπλούζες, φούστες, κομψά απλά φορέματα ή σπόρ παντελόνια για τις γυναίκες, αλλά σε καμία περίπτωση  αθλητικά και fleece. Για τα παπούτσια ταιριάζουν τα σπόρ, καθημερινά, άνετα. Μερικές επιχειρήσεις έχουν εγκαταλείψει πλήρως τους ενδυματολογικούς κώδικες ή δεν είχαν ποτέ, με αποτέλεσμα να επιτρέπεται στους υπαλλήλους να φορούν σχεδόν οτιδήποτε θέλουν. Το σπόρ ντύσιμο στη δουλειά, γενικά σημαίνει ότι μπορείτε να φοράτε τα καθημερινά σας ρούχα, όπως τζήνς και T-shirtsστο χώρο εργασίας σας.. Αυτό το στυλ ντυσίματος συνηθίζεται περισσότερο σε εταιρείες τεχνολογίας και μήντια.

Στολές

Εάν η εργασία σας απαιτεί στολή, πρέπει να τη φοράτε σύμφωνα με τους κανονισμούς της υπηρεσίας ή τους καταστήματος που εργάζεστε. Εάν οι στολές δεν απαιτούνται στις αποθήκες, κατάλληλο θεωρείται και το τζήν, τα αθλητικά παπούτσια ή οι μπότες εάν χρειάζεται. Αυτή η τάση της στολής, είναι περισσότερο συνηθισμένη σε εταιρείες υπηρεσιών κοινού, όπως είναι οι υπάλληλοι αεροπορικών εταιρειών ή κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι, όπως  πυροσβέστες ή αστυνομικοί. Οι στολές κάνουν τους εργαζόμενους να ξεχωρίζουν, έτσι ώστε αυτοί τους οποίους εξυπηρετούν να τους αναγνωρίζουν εύκολα. Τα στυλ και η ποικιλία των στολών διαφέρουν πολύ. Μερικές επιχειρήσεις, μπορεί να έχουν στολές φτιαγμένες κατά παραγγελία για το προσωπικό τους, ενώ άλλες υπαγορεύουν ένα συγκεκριμένο τύπο ντυσίματος, όπως μαύρο παντελόνι και ένα συγκεκριμένο χρώμα στο πουκάμισο. Κάποιες άλλες μπορεί να απαιτούν ορισμένο τύπο μακιγιάζ ή χτενίσματος.

Διευθυντές

Σε αυτή την κατηγορία, το επαγγελματικό ντύσιμο ή το ανεπίσημο επαγγελματικό είναι απαραίτητο. Υπάλληλοι κάτω από αυτό το dresscode, επιτρέπεται, σε ορισμένες επιχειρήσεις, να χρησιμοποιούν το casualντύσιμο την Παρασκευή ή το Σάββατο και Κυριακή (εάν εργάζονται) και στις γιορτές.

Επικεφαλής, Στελέχη, εξωτερικοί συνεργάτες, προτιμάται το ανεπίσημο επαγγελματικό ντύσιμο ή το επαγγελματικό casual, σαν κατάλληλο για όλες τις ημέρες και ώρες.

Ωρομίσθιοι υπάλληλοικαι όταν δεν απαιτείται γι’ αυτούς στολή, κατάλληλο θεωρείται το επαγγελματικό casualντύσιμο ή το μη επαγγελματικό casual, ανάλογα πάντα με τον τύπο της δουλειάς και τη συναλλαγή με το κοινό, πελάτες, ή πωλητές.