4news-front

  • Έρευνα του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας δείχνει ότι τα παιδιά εύπορων και μορφωμένων γονέων έχουν μεγαλύτερο εγκέφαλο και καλύτερες επιδόσεις στα τεστ νοημοσύνης από
  • Μετά από πολλές διαβουλεύσεις η Κομισιόν ενέκρινε το νέο ευρωπαϊκό πλαίσιο για τον δραστικό περιορισμό της πλαστικής σακούλας, η οποία θεωρείται ιδιαίτερα επιβλαβής για το
  • Η Σιγκαπούρη είναι η πιο ακριβή πόλη του κόσμου. Οφείλει τον τίτλο, κυρίως, στο κόστος κατοικίας, αφού το ενοίκιο μίας γκαρσονιέρας στο κέντρο ξεπερνά τα €2.500 ($ 3.027),
  • Πόσο εύκολα μπορούμε να αντισταθούμε σε ντόνατς, τούρτες, πάστες και γενικά στα γλυκίσματα;Όσοι μπορούν είναι τυχεροί.   Οι υπόλοιποι πρέπει να το ξανασκεφτούν, όταν θα

Τα σχέδια για την Αττική και το κεντρο της Αθήνας

Τα σχέδια για την Αττική και το κεντρο της Αθήνας

 Μέχρι το 2021 θα προχωρήσουν  οδικά έργα, όπως είναι η επέκταση της Αττικής Οδού από το «Ελ. Βενιζέλος» προς το Λαύριο, ο αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα - Θήβα - Υλίκη, η Δυτική Περιφερειακή Υμηττού από τη συμβολή με την Αττική Οδό μέχρι τη λεωφόρο Βουλιαγμένης (σύνδεση με τη λεωφόρο Βουλιαγμένης μέσω αστικής σήραγγας) και η επέκταση των γραμμών του Μετρό, του ΗΣΑΠ, του τραμ και του Προαστιακού.
τόνισε ο υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Γιάννης Μανιάτης, στο πλαίσιο ενημέρωσης των μελών της αρμόδιας Επιτροπής για το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο «Αθήνα - Αττική 2021» .

Η Αθήνα

Δημιουργία πεζοδρόμων ήπιας κυκλοφορίας με κυρίαρχο μέσο το τραμ, ανασχεδιασμός πλατειών όπως της πλατείας Ομονοίας που επανέρχεται στις αρχικές της διαστάσεις και νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα «ξεκουράσουν» το κέντρο είναι μερικά από τα σημεία της αρχιτεκτονικής μελέτης για την ανάπλαση του κέντρου «Re-think Athens / Ξανασκέψου την Αθήνα», που χρηματοδοτεί το Iδρυμα Ωνάση.  Η κυριότερη κυκλοφοριακή αλλαγή αφορά στην οδό Πανεπιστημίου, η οποία μετατρέπεται από πεδίο διέλευσης αυτοκινήτων σε πεζόδρομο ήπιας κυκλοφορίας, όπου το τραμ (δύο λωρίδων και τελευταίας τεχνολογίας), οι πεζοί και οι ποδηλάτες έχουν τον κύριο λόγο και δεύτερο τα οχήματα (ταξί, τουριστικά λεωφορεία, αυτοκίνητα τροφοδοσίας), που θα εξυπηρετούν τοπικές ανάγκες.

Υδάτινα στοιχεία  θα τοποθετηθούν σε τέσσερα σημεία (Κοραή, πλατεία Δικαιοσύνης, Ομόνοια και έξω από το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο). Πρόκειται για οριζόντιες πλακοστρωμένες επιφάνειες, που θα γεμίζουν με νερά ανάλογα με την περίοδο ή σε μια γιορτή.

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν επίσης οι αναπλάσεις πλατειών όπως της Ομονοίας, η οποία ανακτά το τετράγωνο του αρχικού νεοκλασικού σχεδιασμού της, και της πλατείας Δικαιοσύνης (περικλείεται από τις οδούς Αρσάκη, Πανεπιστημίου και Σανταρόζα), που αποκτά σκιά και ελεύθερο πεδίο .